جستجو

انواع مبل جدید

انواع مبل جدید

فهرست مطالب

یکی از موارد مهم قبل از مراجعه به تولید یا فروشگاه عرضه مبلمان و صنایع چوبی، اطلاع اغز انواع مبل جدید بوده تا بر اساس جدید ترین طرح های روز جهان و متناسب با دکور خود خریداری نماییم. جهت آشنایی با انواع مبل جدید همراه ما باشید.

مبل تخت خواب شو

مبل تخت‌خواب‌شو یک انتخاب عالی برای فضاهای کوچک و خانه ‌هایی است که به مبلمان چند کاره نیاز دارند. این مبل راحتی در طول روز برای پذیرایی از مهمان بوده و شبانه به یک تخت راحت و استاندارد برای مهمانان تبدیل می ‌شود. این نوع مبلمان در اندازه ‌ها و سبک ‌های مختلفی ارائه می ‌شود. می‌ توان از اندازه ‌های مختلف این مبلمان استفاده کرد. وقتی مبل تخت ‌خواب شو را خریداری می کنید حتما به کیفیت و میزان راحتی آن توجه کنید.

مبل جدید
مبل جدید

مبل کلاسیک

باید گف مبل ‌های کلاسیک به لحاظ طراحی به عنوان جذاب‌ترین طرح های مبلمان شناخته می شود. آن ها معمولاً دارای جزئیات سنتی مانند  نقوش چوبی تزئینی هستند. این نوع مبلمان حس ظرافت و پیچیدگی را القا می ‌کنند و برای خانه‌هایی با زیبایی کلاسیک یا قدیمی که ابعاد بزرگی دارند، مناسب هستند. مبل‌های کلاسیک در اندازه ‌های مختلف، از دونفره‌های جمع و جور تا سکشنال‌های گسترده، عرضه می ‌شوند.

این مبلمان معمولاً با پارچه ‌های ظریف یا چرم طراحی شده و ساختار محکم تری به سبب متریال استفاده شده دارند. اگر از جذابیت مبلمان کلاسیک لذت می‌ برید و می‌خواهید حس زیبایی جاودانه را در خانه‌تان ایجاد کنید، یک مبل راحتی کلاسیک انتخاب مناسبی بوده اما ممکن است قیمت بالا تر داشته باشد.

مبل راحتی

مبلمان راحتی به عنوان یکی از محبوب ‌ترین و پر فروش ترین مبلمان فضای داخلی داخلی منزل شناخته می ‌شود که برای ارائه تجربه راحتی بیشتر طراحی شده است. این نوع مبلمان معمولاً از پارچه‌ های نرم و دلپذیر تولید شده است که برای استراحت مناسب باشد. پایه‌ های آن از چوب یا فلز ساخته می‌ شوند، که به طور کلی کم ارتفاع و پهن هستند. این مبلمان متریال باکیفیت داشته ولی به دلیل استفاده کمتر از چوب طبیعی قیمت کمتری دارند.

دسته ‌های بزرگ و فومی نیز برای افزودن به راحتی بیشتر در طراحی این مبلمان استفاده می ‌شوند. مبلمان راحتی اغلب با طرح‌های ساده و شیک طراحی می ‌شود که به شما امکان می‌دهد پارچه ‌ها را بر اساس سلیقه شخصی و دکوراسیون منزل انتخاب کنید.

انتخاب مبل راحتی
انتخاب مبل راحتی

مبل سلطنتی

مبل سلطنتی به عنوان یک انتخاب با اعتبار و شکوه شناخته می ‌شود که معمولاً با توجه به تجملات و جزئیات ظریف طراحی می‌ شود. این نوع مبل عمدتاً دارای طرح‌ های بزرگ و مجلل است که با مواد با کیفیت و جزئیات پیچیده ساخته می ‌شود، که آن را به یک قطعه هنری تبدیل می ‌کند.

مبل راحتی مناسب برای اتاق‌های نشیمن بزرگ یا فضاهای رسمی است که می‌ تواند مرکز توجه باشد و با حضور سلطنتی خود، فضا رسمی و باکلاسی ایجاد کند. این نوع مبلمان برای خانه ‌های کوچک تر یا فضا های زندگی روزمره، گزینه ‌ای مناسبی نبوده و می توانید از اشکال نئوکلاسیک که ابعاد مینیمال تری دارند استفاده کنید. برای مشاهده مدل مبل سلطنتی و آشنایی با طرح ها و اشکال متنوع آن به سایت تولیدی مبل ایبلو مراجعه کنید.

مبل چسترفیلد

مبل چسترفیلد با دسته‌ های رول شده و لمسه‌کاری زیبایی طراحی می شود. این ویژگی ‌های منحصربه‌فرد، مبلمان چسترفیلد را از مبلمان دیگر متمایز می کند. مدل ‌های مختلف مبل چسترفیلد وجود دارند که از جمله متنوع‌ترین انواع مبلمان هستند. از چرم یا پارچه در ساخت آن‌ها استفاده می ‌شود. بیشتر مدل ‌ها از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته می ‌شوند که ظاهر لوکس و شیکی به آن‌ها می ‌بخشد. مبل چسترفیلد، برای دکوراسیون‌های کلاسیک یا مدرن مناسب بوده و به راحتی با هر نوع دکوراسیون داخلی هماهنگ می ‌شود.

مبل ال

اشکال مبل ال با ظاهری ساده و مینیمال برای منازلی با سبک دکوراسیون مدرن طراحی شده است. نام این مبل به دلیل طراحی L شکل آن به این نام نامیده می شود. که به طور معمول در دو شکل خط متقاطع عمودی در گوشه‌ های منزل قرار می‌گیرد. این مبل از جمله دسته‌ بندی‌های مبلمان مدرن است و برای فضاهای کوچک، به خصوص منازل شهری، مناسب است.

انواع مبل ال فضای زیادی برای نشستن فراهم می‌کند و انواع متنوعی از آن وجود دارد، از جمله می توانیم به مبل ال برقی، مبل ال ترک، مبل ال باکس دار، مبل چند بخشی، مدولار و تخت شو اشاره کنیم که تمامی مدل های این سبک و سبک های دیگر را می توانید از تولید میل ایبلو خریداری کنید. با مراجعه به صفحه محصولات مبل ایبلو، امکان مشاهده قیمت مبل جدید و مدرن وجود دارد.

مبل لاوست

مبل لاوست که با نام مبل عشق یاد می شود، دارای ابعاد کوچک تر و طراحی دو نفره دارد. این نوع مبلمان با طراحی جذاب و ابعاد مناسب برای دو نفر، در هر کجای خانه که باشید، از اتاق نشیمن تا اتاق خواب، مورد استفاده قرار می ‌گیرد. تنوع زیادی از مدل ‌ها در این دسته وجود دارد. می توانید مبل لاوست را در طرح ‌های استیل، کلاسیک، راحتی و غیره خریداری کنید.

در نظر داشته باشید بر اساس تحلیل نظر مشتریان، مبل لاوست راحتی مدرن به عنوان یک انتخاب محبوب برای جوانان شناخته می‌ شود.

مبل راحتی چرمی

مبل چرم یکی از لوکس ‌ترین انواع مبلمان است که به واسطه جلوه ویژه‌ای که به فضا می ‌بخشد، بسیار محبوب است. چرم مبلی دو نوع طبیعی و مصنوعی دارد. چرم طبیعی از پوست حیوانات به دست می‌آید و پس از دباغی و فرآوری، به تولید کننده مبلمان می‌رسد. اما چرم‌های مصنوعی با استفاده از مواد شیمیایی صنعتی تولید می‌شوند.

قیمت مبلمان چرم بسته به نوع و کیفیت چرم استفاده شده متفاوت است. از آنجایی که از چرم به عنوان ماده اصلی استفاده می‌شود، مبلمان چرم معمولاً دارای ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر انواع مبلمان است.

سخن نهایی

خرید مبل تکنیک های خاص خود را داشته و باید بر اساس فاکتور ها و پارامتر های مختلفی خریداری شود. برای نتیجه گیری بهتری می توانید با کارشناسان متخصص طراح داخلی یا کارشناسان بخش فروش فروشگاه های مبل در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مبل جدید به تولیدی مبلمان ایبلو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه