جستجو

میز ناهار خوری چستر شیک و مدرن

ناهار خوری لمسه

فهرست مطالب

میز ناهار خوری چستر یکی از اشکال مدرن سرویس ناهارخوری بوده که با صندلی های جذاب و هماهنگ با مبلمان طراحی می شود. با ما همراه باشید تا بیشتر با ویژگی های میز ناهار خوری چستر شیک و مدرن آشنا شویم.

معرفی میز ناهار خوری چستر

یکی از برترین مدل‌های میز ناهارخوری که اکنون در بازار موجود است، مدل چستر است. این میز با تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ‌ ها عرضه می‌ شود و به شما امکان می ‌دهد که طبق سلیقه و سبک خود، رنگ و طرح مناسبی را انتخاب کنید. یکی از نکات مهم در انتخاب این میز، هماهنگی با رنگ و طرح داخلی فضا و چیدمان منزلتان است. برای ایجاد یک فضای شیک و زیبا، ترکیب این میز با مبلمان استیل بسیار موثر است.

این ترکیب، باعث ایجاد هماهنگی بهتر در داخل منزل شما می‌ شود. میز ناهارخوری چستر یک نمونه از سبک ‌های نوین سرویس چوبی بوده و به دلیل طراحی مدرن خود، جزء محصولات مدرن دسته ‌بندی می ‌شود. در صورتی که به دنبال ایجاد یک فضای منحصر به فرد و دلپذیر هستید، استفاده از میز ناهارخوری چستر در کنار مبلمان سلطنتی و کلاسیک بهترین گزینه است. در ادامه به توضیحاتی در مورد خرید میز ناهارخوری می پردازیم.

میز ناهار خوری چستر شیک و مدرن
میز ناهار خوری چستر شیک و مدرن

مشخصات میز ناهارخوری چستر

ویژگی ‌های منحصر به فرد میز ناهار خوری چستر شیک و مدرن شامل صندلی ‌های چوبی با پوشش پارچه ‌ای بوده که دارای جزئیات زیبایی در بخش پشتی آن ‌ها است. صندلی ‌های میز ناهارخوری چستر در اشکال مختلفی بوده اما می ‌توانند دارای دسته یا بدون دسته باشند. در صندلی ‌های دسته‌دار، دو دسته کوچک در دو طرف اضافه به راستای پشت صندلی و نشیمن آن قرار می گیرد. در این حالت دسته ‌ها هیچ فاصله ‌ای با خود صندلی ندارند و پوشش پارچه‌ای آن‌ها به صورت یکپارچه دوخته می شود. این صندلی‌ ها بسیار راحت هستند و لذت نشستن بر روی آن‌ها و سرو غذا را افزایش می ‌دهند.

اشکال میز ناهارخوری چستر

میز ناهارخوری چستر با توجه به سفارشات مشتریان، در ابعاد مختلفی از 4 نفره تا 12 نفره تولید می ‌شود. به عنوان مثال، مدل 8 نفره این میز حدوداً دارای طول 2 متر، عرض بیش از یک متر و ارتفاع 80 سانتیمتر است.

دیزان داخلی با مبلمان و میز ناهارخوری چستر

میز ناهار خوری چستر شیک و مدرن با سبک خاص و منحصر به فرد خود، جذابیت بسیاری را به فضا ها می ‌بخشد و به همین دلیل بسیاری از افراد با سلیقه از این سبک برای دکوراسیون منزل خود استفاده می ‌کنند. این مبل‌ ها با ظاهر بزرگ و لوکس خود، مناسب برای فضا های مختلف بوده به غیر از فضا منازل در فضای ادارات نیز استفاده می شود.

انواع میز ناهارخوری چستر با جلوه‌ مجلل و شیک خود نسبت به دیگر انواع میز های دیگر، انتخاب بسیار مناسبی برای فضا هایی است که دنبال ایجاد دکوراسیونی همچون راحتی ولی با لمسه‌ شیک هستند.

ناهار خوری چستر
ناهار خوری چستر

لمسه کاری صندلی های میز ناهارخوری چستر

یکی از ویژگی‌ های شاخص صندلی های چستر، لمسه کاری ‌ها و دکمه‌های زینتی است که بر روی این نوع از مبلمان استفاده می ‌شود. این دکمه‌ ها معمولاً از همان پارچه‌ استفاده شده برای روکش مبلمان ساخته می ‌شوند.

طراحان و تولیدکنندگان اغلب این دکمه‌ ها را بر روی دسته ‌ها، گاهی نیز بر روی نشیمن و پشتی مبل، یا حتی در اطراف پایه ‌های مبلمان قرار می ‌دهند، که به مبلمان جذابیت ویژه ‌ای می‌ بخشد. در صورت علاقه به خرید میز ناهارخوری مدرن، حتما به فروشگاه تولیدی مبل ایبلو مراجعه کرده تا نمونه های جدید را مشاهده نمایید. در تولیدی مبلمان ایبلو امکان ساخت میز ناهارخوری به صورت سفارشی و با جزئیات دلخواه وجود دارد.

کاربرد سرویس مبلمان و میز ناهارخوری چستر در فضای داخلی

میز ناهارخوری چستر با طراحی مجلل و ابعاد بزرگ تر، به عنوان یکی از گزینه ‌های برتر در زمینه مبلمان راحتی شناخته می ‌شود. این نوع مبلمان اغلب برای دکوراسیون فضاهای کلاسیک یا حتی مدرن استفاده می ‌شود. این میز توجه به ابعاد بزرگ تر، ممکن است برای برخی فضا ها مناسب نباشد.

در صورتی که فضای شما محدود است، مناسب است که به جای میز و صندلی های چستر بزرگ، از نسخه‌های ظریف‌ تر و مدرن تر مانند میز تاشو استفاده کنید. این میز کمک می‌ کند تا فضا راحت‌ تر و هماهنگ‌ تر دیده شود و از حجم زیادی جلوگیری شود.

غذاخوری چستر
غذاخوری چستر

انتخاب رنگ میز ناهارخوری چستر

اشکال مختلف میز ناهار خوری چستر شیک و مدرن در رنگ‌ های متنوعی مانند طوسی، عسلی، سفید، مشکی و حتی رنگ‌ های دیگر مانند سبز و آبی عرضه می ‌شود. در نظر داشته باشید رنگ های تیره مانند قهوه ای از فروش و محبوبیت بالایی برخوردار است. برای انتخاب رنگ تم مبلمان، می‌توانید از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده کنید تا جلوه‌ی بیشتری به فضا ببخشید.

یکنواختی در انتخاب میز ناهارخوری، باعث کم‌ روح شدن فضا می شود. رنگ‌ های طوسی، زرشکی، خردلی، یشمی و حتی سیاه و قرمز یا آبی می‌ توانند به مبلمان چستر جلوه‌ی ویژه ‌ای ببخشند. برای مشاهده مدل میز ناهارخوری چستر و ابعاد میز ناهارخوری  12 نفره مستطیل و اشکال دیگر با توجه به تناسب فضای داخلی به تولیدی مبلمان ایبلو مراجعه کنید.

جنس بدنه میز ناهارخوری چستر

برای ساخت میز ناهارخوری چستر از بهترین متربال های چوب طبیعی استفاده می شود تا دوام بالایی نیز داشته باشد. برای صندلی های مبلمان چستر نیز از بهترین نوع پارچه، فوم و چوب استفاده می شود تا هماهنگ با مبلمان چستر بوده و بتوانید به عنوان سرویس کامل و ست همراه با مبلمان و تخت خواب چسترفیلد خریداری نمایید. در مقالات آتی به تخت خواب دو نفره و تخت خواب تک نفره چستر می پردازیم. در صورتی که قصد خرید مبلمان، تختخواب و میز ناهارخوری چستر را دارید، مطالعه مطالب اشاره شده پیشنهاد می شود.

جمع بندی

در این بحث به معرفی و بررسی جزئیات میز ناهار خوری چستر پرداختیم. در صورتی که قصد خرید میز ناهار خوری چستر را دارید، برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت نهایی مبلمان و میز ناهار خوری چستر شیک و مدرن به تولیدی مبل ایبلو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه