میز غذاخوری کم جا

غذاخوری کم جا

فهرست مطالب

امروزه به دلیل محدودیت فضا بسیاری از افراد از خرید میز ناهارخوری اجتناب می کنند تا باعث محدودیت بیشتر در فضا نشود. در صورتی که میز غذاخوری کم جا یکی از بهترین نوع میز ها خصوصا برای واحد های کوچک آپارتمانی است. برای معرفی میز غذاخوری کم جا همراه ما باشید.

میز غذاخوری کم جا

هنگامی که به دنبال خرید یک میز ناهارخوری کم جا هستید، نباید فقط به مطابقت آن با صندلی‌های کنار آن توجه کنید. بلکه باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. با انتخاب درست یک میز ناهارخوری کم جا، می‌توانید سال‌ ها از آن بهره ببرید، بنابراین این انتخاب می‌تواند به عنوان یک عنصر تاثیرگذار و حتی دکوراتیو در نظر گرفته شود. از جمله مواردی که باید در نظر داشته باشید، ابعاد میز، جنس و کیفیت ساخت، سبک و طراحی، و همچنین تطابق آن با سبک دکوراسیون داخلی است که در ادامه به صورت مفصل بررسی می کنیم.

ناهارخوری کم جا مدرن
ناهارخوری کم جا مدرن

میز کم جا تاشو

میز ناهارخوری تاشو یکی از انواع اشکال میزهای کم جا بوده که در حالت ‌های دو نفره و چهار نفره ساخته می شود. این نوع میزها به خصوص برای خانه‌ ها با ابعاد کوچک تر بسیار مناسب هستند. آن‌ ها همچنین با اندازه ‌های مختلفی عرضه می ‌شوند، که شما می ‌توانید آن‌ها را با سایر اجزای دکوراسیون خود ترکیب کنید.

میز ناهار خوری گرد

استفاده از میز ناهارخوری کم‌جا گرد می ‌تواند فضای داخلی آشپزخانه را به شکل بهتری تغییر دهد. در زمان ‌های امروزی، لوازم خانگی باید علاوه بر زیبایی، کاربردی نیز باشند. در صورتی که فضای منازل کوچک‌ تر  باشد، می تواند انتخاب معقولانه ای باشد. میزهای ناهارخوری کم‌جا گرد، معمولا به صورت چهار نفره طراحی می ‌شوند و از متریال‌‌های مختلفی مانند چوب راش و ترکیبی از متریال های چوبی و پلاستیکی ساخته می ‌شوند.

در صنعت تولید مبلمان و انواع میز و صندل، چوب راش به عنوان یکی از بهترین متریال‌ها شناخته می ‌شود و باعث دوام و استحکام بیشتر این لوازم می ‌شود. می توانید انواع میزغذاخوری را مستقیما از تولید مبل ایبلو با قیمت مناسب خریداری کنید.

مبلمان ایبلو پیشتاز در صنعت مبلمان کشور

متریال ساخت میز ناهارخوری کم جا و سبک

میز ناهارخوری چوبی فلزی نسبت به سایر انواع میزها دوام بیشتری داشته و می ‌تواند برای مدت زمان بیشتری از آن استفاده کرد. در دکوراسیون ‌هایی که به سبک سنتی یا مدرن تولید می شود، بهترین گزینه است. برای تشخیص کیفیت و مرغوبیت میز ناهارخوری باید تجربه آن را داشته باشید. این نوع میزها بیشتر در سالن ‌های غذاخوری و پذیرایی ها، آشپزخانه و غیره استفاده می‌ شود.

به‌طور کلی، میز ناهارخوری چوبی از جمله پرطرفدارترین و مناسب ‌ترین گزینه ‌ها برای منازل است. علاوه بر کیفیت، زیبایی و دوام بالا، این نوع میزها از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار هستند و می‌ توان آن‌ها را با هر سبک دکوراسیونی ست کرد و در هر قسمتی از منزل استفاده کرد. برای فضا های تجاری می توانید از میز های فلزی و چوبی مقاوم نیز استفاده نمایید.

ماهار خوری کم جا
ماهار خوری کم جا

میز ناهارخوری دیواری

میز ناهارخوری دیواری، یک نوع خاصی از میز کم ‌جا بوده که بر روی دیوار نصب می ‌شود. این نوع میز ها از طریق یک مکانیزم جمع ‌شونده به دیوار متصل می ‌شوند و در صورت نیاز به جمع‌شدن، فضای زیادی را در اتاق آزاد می ‌کنند. هدف از خرید میز جمع شونده عدم اشغال فضا است. این میز ها به کاربر اجازه می‌ دهند تا بعد از استفاده، آن‌ها را به دیوار چسبانده و فضای موجود را بهینه سازی کنند. این ویژگی  میز های جمع شونده باعث می ‌شود که به خصوص در فضاهای کوچک و محدود مانند آپارتمان ‌ها و فضا های مشابه بسیار مورد توجه باشند.

فضای قرارگیری میز ناهارخوری

در آشپزخانه، میز ناهارخوری را در نقاطی قرار داده می شود که به حداکثر فضا و کاربری دست پیدا کند. میز های گرد یا مربع برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب‌ بوده و بهتر است آن ها را در نزدیکی پنجره ‌ها قرار داده و از نور طبیعی استفاده کنید. در مدل ‌های آشپزخانه‌ های اوپن، میز مستطیلی مناسب است. برای فضای باز، میز باید از مواد مقاوم در برابر عوامل جوی ساخته شده و در مکانی که تابش مستقیم خورشید وجود ندارد قرار داده می شود.

 

انواع سبک های میز ناهارخوری کم جا

سبک کلاسیک

یکی از مهم ‌ترین و کاربردی ترین وسایلی که در خرید آن با آن مواجه می‌ شوید، میز ناهارخوری است. این میز در سبک های مختلفی از جمله کلاسیک طراحی می شود. از میز ناهارخوری کلاسیک انتظار میزی کوچک و کم‌جا نداشته اما مدل های کلاسیک امروزی برای هماهنگی فضا در ابعاد کوچک نیز استفاده می شود.

علاوه بر میزهای ناهارخوری کلاسیک، میز های سلطنتی نیز از جمله سبک هایی است که شباهت بسیاری به سبک کلاسیک دارد. این دو سبک، اصالت و سنگینی خاصی دارند و شباهت ها و تفاوت هایی باهمدیگر دارند. از لحاظ حجم و اندازه و جزئیات ساخت باهم متفاوت طراحی می شود.در صورتی که مبلمان کلاسیک دارید، میز ناهارخوری کم‌جا یکی از بهترین گزینه ها است.

میز غذاخوری کم جا
بهترین میز غذاخوری کم جا

میز ناهارخوری مدرن

باید گفت که میز ناهارخوری مدرن، یکی از طیف های گسترده میز کم جا بوده که در طرح ‌ها و رنگ ‌های متنوعی تولید می شود. این سبک عموماً دارای ویژگی‌های خاصی است. طراحی کاربردی، تزئینات کمتر نسبت به سبک‌ های سلطنتی یا کلاسیک، و استفاده از موادی مانند شیشه و استیل، از ویژگی ‌های آن است که هزینه های تولید کاهش یابد. این میز ها به دلیل انعطاف‌ پذیری و قابلیت تطبیق با فضا های محدود، برای هر نوع فضا مناسب هستند.

میز های مینیمال

اگر قصد میز کم‌جا و با ظاهر جذاب و ساده را دارید، میز مینیمال را انتخاب کنید. برای فضا های مینیمالیستی، معمولاً میز های دایره‌ ای و بیضی بهترین انتخاب هستند. این سبک معروف به سادگی بوده و با عدم وجود زوایای خاصی تولید می‌شود. اگر اتاق شما دارای طراحی ساده و خودمانی با خطوط ملایم و رنگ‌های خنثی است، میزهای مینیمالیستی می‌ توانند گزینه مناسبی باشند. به این نقطه نیز توجه کنید میز ناهارخوری مینیمال و مدرن انعطاف پذیری بالایی در ساخت داشته و می تواند در ابعاد بسیار کوچک تر نیز نسبت به سلطنتی و کلاسیک تولید شود.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد میز غذاخوری کم جا بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت میزغذاخوری، خرید انواع میزغذاخوری، مبلمان در سبک های مختلف، جلو مبلی و غیره به تولیدی مبلمان ایبلو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه